درباره هاب تامین کنندگان

درباره TaminHub

زنجیره ارزش تامین هاب با حضور جمعی از متخصصان حوزه مشاوره مدیریت ابتدا به فعالیت نموده است. این سازمان با تمرکز بر نیازهای حال و آینده کسب و کارهای SME و بزرگ، اقدام به طراحی خدمات متنوعی نموده است. از جمله این خدمات می‌توان به ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه حوزه های مدیریت فرآیند کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت زنجیره تامین و توسعه قابلیت های سازمانی اشاره نمود. این شرکت با به کارگیری رویکردها و ابزارهای نوین خلاقانه و نوآورانه تلاش می نماید تا ضمن حل مسائل شرکت ها، راهکارهای هوشمندانه ای را برای حل آن ها ارائه نماید.

همچنین تامین هاب، راهکار هوشمندانه توسعه و تنظیم الکترونیکی بازار را در زیرساخت فعالیت های اجرایی خود طراحی و اجرایی کرده است. تامین هاب به عنوان شبکه هوشمند مدیریت زنجیره تامین و توزیع کالاهای صادراتی و توزیع داخلی، فعالیت خود را از سال 1400 در شهر تهران آغاز کرده‌ است. سامانه تامین هاب با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و با پشتوانه زیرساخت‌های فنی و عملیاتی مناسب با هدف افزایش بهره‌وری و شفافیت در کلیه حلقه‌های زنجیره‌ی تامین کالاهای اساسی، پیاده‌سازی شده و در طی این مدت با ارائه‌ راهکارها و بسترهای مدیریتی متفاوت برای تامین‌کنندگان، توزیع‌‌کنندگان و پذیرندگان، امکان مدیریت و ساماندهی فرایندهای توزیع و فروش این کالاها را ایجاد کرده‌است.

باتوجه به چالش‌ها و مشکلات متفاوتی که در طول سالیان گذشته در حوزه تامین و توزیع کالاهای صادراتی و توزیع داخلی در سطح کشور وجود داشته، ارائه بستر و ابزارهای تنظیمی به مدیران بازار (اعم ازدستگاه‌های دولتی، تشکل‌ها و زنجیره‌های تولید) در راستای ایجاد شفافیت و مدیریت زنجیره تامین و توزیع متناظر امری ضروری است.

اهداف تامین هاب

اهداف زنجیره ارزش تامین هاب شامل: افزایش تولید، اشتغال پایدار و صادرات، کاهش هزینه و بهای تمام شده، افزایش بهره وری و کیفیت محصولات، بهبود ساختارهای مالی در زنجیره ها، اصلاح الگوی تولید و مصرف در زنجیره های تامین.

ماموریت زنجیره ارزش تامین هاب  شامل هماهنگی و تقویت عوامل زنجیره های تامین در راستای: افزایش و تنظیم تولید؛ برون سپاری، سفارش تولید، افزایش صادرات، افزایش اشتغال، کاهش هزینه ها و قیمت محصولات، اصلاح الگوی مصرف، افزایش کیفیت محصولات و مدیریت نقدینگی. ارزش‌آفرینی برای کل زنجیره تامین اقلام اساسی شامل تولیدکنندگان استراتژیک، شبه‌استراتژیک، تبدیل‌کننده، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده این اقلام

ماموریت تامین هاب

فلسفه وجودی تامین هاب

فلسفه زنجیره ارزش تامین هاب ارایه خدمات، فرآیندها، تکنیک ها و راه حل های مساله شناسی، شناسایی راهکارهای خلاقانه و پیشبرد زنجیره ارزش و بهبود سازمانی در سطح شرکت های تجاری و ماموریت گرا در ابعاد مختلف و در بازارهای داخلی و خاورمیانه.

ارزش های زنجیره ارزش تامین هاب  شامل:

  • بهبود مستمر زنجیره ارزش تجارت بین المللی و داخلی
  • توسعه استاندارد زنجیره تامین برای توسعه ی هر چه بیشتر صنایع
  • توسعه ی نوآوری به عنوان مزیت رقابتی و پیش‌برنده همه شبکه
  • توسعه رقابت های سازنده برای افزایش کیفیت محصولات و خدمات شبکه
  • تعهد و مشتری مداری به عنوان مبنای رفتاری همه شبکه
  • یادگیری و بهبود مستمر به عنوان الگوی اصلی تعالی
  • نتیجه گرایی به عنوان اساس سنجش عملکرد
  • توسعه ی تفکر مشارکتی برای بهبود زنجیره تامین در شبکه

ارزش‌های تامین هاب